Tehnološki eksperti

Anton Sfiligoj

Anton Sfiligoj je inženir elektronike in strokovnjak za tehnologijo, ki temelji na tveganih stvaritvah. Kot predsednik uprave vodilnega italijanskega koncerna je prispeval k zagonu več kot 30 tehnološko usmerjenih novih podjetij, ki so danes uspešna. Svojo kariero je začel v podjetju Zeltron /Electolux R&R v Vidmu, kjer je bil vodja trženja za pogodbene raziskave. Kasneje je bil 5 let strateški svetovalec in tržni analitik v ženevski podružici Battelle institute (Columbus, Ohio). Bil je prerdsednik uprave SEED v Trstu, kjer je prispeval k plasiranju tehnoloških parkov na trge centralne in vzhodne Evrope in svetovalec o inovacijski politiki za EU in OECD. Je ekspert za tehnologijo na splošno z nekaj poznavanja na področju nano tehnologij (prispeval je k plasiranju EuroNanoForum 2003).

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Tehnološki eksperti

Špela Stres

Inštitut Jožef Stefan

Špela Stres je diplomirala na Fakulteti za matematiko in fiziko, kjer je kasneje tudi magistrirala in leta 2005 doktorirala. Leta 2005 se je začela ukvarjati s povezovanjem znanosti in šolstva ter industrije v korist širše družbe. Je patentna zastopnica in magistra prava intelektualne lastnine (LLM WIPO in Univerze v Torinu). Je pobudnica sodelovanja med Venneto Nanotech, Veneto Innovazione in IJS. Prav tako je pobudnica in vodi sodelovanje IJS S Technology Transfer division v CERN-u in Leuven Research &Development na K.U.L. V Belgiji. V okviru sodelovanja s CERN-om pomaga postaviti evropsko mrežo raziskovalnih inštitutov na področju prenosa tehnologije. Je predsednica in ustanoviteljica Združenja profesionalcev za prenos tehnologije Slovenije, SI-TT, članica upravnega odbora evropskega združenja Association of Science and Technology Professionals in strokovna ocenjevalka programa Sparkling Science avstrijskega ministrstva za znanost ter vodi Skupino TT, skupno pisarno za prenos tehnologij IJS in Kemijskega inštituta za povezovanja z gospodarstvom.

 

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Andraž Štalec

Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit. Z digitalnim marketingom se ukvarja že od leta 2001. Skozi mešanico različnih projektov si je pridobil neprecenljive izkušnje s področja marketinga in vodenja. Andraž je bil govornik na različnih dogodkih, med drugimi na Slovenski marketinški konferenci, SKIMu (Slovenska konferenca iskalnega marketinga), Podjetniški akademiji, seminarjih Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije, Fanfari in Mednarodni konferenci prakse v komuniciranju. V zadnjih letih je svetoval številnih znanim slovenskim podjetjem, med katerimi so Gorenje, Danone, MedvešekPušnik, Triglav zdravstvena zavarovalnica, SloveniaHolidays in druga. Andraž je avtor več kot 100 člankov s področja spletnega marketinga.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Blaž Suhač

Blaž Suhač je soustanovitelj in prokurist v družinskem podjetju ABMSS, d.o.o. Podjetje je bilo ustanoveljeno leta 2007 in kasneje ustanovilo še dve hčerinski družbi. Od leta 2008 deluje ITAD, d.o.o., ki se ukvarja s svetovanjem, projektnim vodenjem in revizijo na področju IT. Leta 2009 pa je bil ustanovljen še Zavod SLED, v okviru katerega mag. Suhač vodi prvi slovenski inštitut za socialne kompetence.

V štirih letih delovanja družbe je mag. Suhač opravil preko 3500 ur projektnega vodenja in svetovanja za večje slovenske družbe, med katerimi omenimo banke UniCredit, Sparkasse in Bawag, poleg njih pa še Telekom Slovenije in Zavod RS za zaposlovanje. Leta 2009 se je certificiral kot trener in coach socialnih kompetenc po metodi Adler Social Coaching.Opravil je že preko 500 ur treninga in coachinga s številnimi zasebnimi klienti in slovenskimi podjetji, ki jih je spremljal pri razvoju koristnih življenjskih in poslovnih navad. Svoje znanje redno nadgrajuje. Pred kratkim se je certificiral za metodologijo projektnega vodenja PRINCE2 in za transakcijskega analitika.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Jure Soklič

CentrSource

Jure Soklič je magister ekonomije. Svoje bogate izkušnje pridobil kot direktor v podjetjih Studio Moderna Group in Linea Directa Communications. Trenutno vodi CentrSource EMEA.

Njegova področja znanja so prodaja, vodenje in marketing.

 

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Marko Seršen

Energen d.o.o.

Marko Seršen je lastnik in direktor podjetja Energen d.o.o., ki se ukvarja z energetskimi storitvami. Svojim naročnikom ponujajo rešitve na področju oskrbe z energijo. Podjetje je vodilni ponudnik manjših sistemov za istočasno proizvodnjo električne in toplotne energije.  Svojo dejavnost  so z razvojem lastne storitve enerSAVE, ki je bila uvrščena med tri najpodjetniške ideje v leto 2009, razširili na področje celovitega pristopa k zmanjševanju stroškov za energijo. Skupaj z lastnimi rešitvami in rešitvami poslovnih partnerjev nudijo pogodbeno oskrbo z energijo svojim naročnikom, ki jim zagotavljajo dobavo energije po konkurenčnih cenah brez potrebne investicije v lastno energetsko opremo. Obenem svojim naročnikom  nudijo energetski monitoring in ciljno spremljanje porabe energije. V večini primerov uspejo strankam znatno znižati stroške za energijo in posledično emisije toplogrednih plinov. Podjetje v zadnih letih beleži skokovito rast poslovanja.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Marko Stijepić

Marko Stijepić je glavne izkušnje pridobil kot vodja marketinga in prodaje edinega slovenskega tiskanega medija v angleškem jeziku The Slovenia Times. Kot specialist za medije bo z vami delil izkušnje pri nujnosti vzpostavitvi zdravega odnosa s poslovnimi in splošnimi mediji, pripravi korporativne komunikacijske strategije in vam dal vpogled v to, kako se danes učinkovito pogajati za objave v medijih. Njegove kompetence segajo tudi na pozicioniranje podjetja skozi poslovne dogodke, organizacijo poslovnih dogodkov na najvišji ravni, učinkovito pripravo na sejemske nastope v tujini, poslovno mreženje, ustvarjanje novih izdelčnih znamk in uvajanje tehnologij v oblaku za mala in srednja podjetja (predvsem na področju prodaje in marketinga).

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Matevž Slokar

Matevž Slokar je mladi podjetnik, ki je s svojo restavracijo v Ajdovščini dobil nagrado za naj podjetniško idejo. Svoje goste navdušuje z inovativnimi pristopi vsakdanjega prehranjevanja. Sicer pa mu idej ne zmanjka, poleg razvoza kosil odpira še socialno restavracijo po zgledu Jamieja Oliverja.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Nenad Savič

Nenad Savič je konec junija letos prevzel vodenje Slovenske fundacije za poslovno odličnost. Poleg tega je tudi direktor inštituta za inovativne poslovne modele Unikatum d.o.o., ki ga je ustanovil konec leta 2009, takoj zatem, ko je prejel prestižno nagrado Feniks 2009, ki jo podeljuje Združenje za management consulting, za projekt z naslovom »Izdelava rešitve za strateško preobrazbo podjetja MIK, d.o.o.«. Od leta 2004 je aktiven mednarodni ocenjevalec odličnosti organizacij po EFQM modelu odličnosti in je preko Evropske fundacije za razvoj kakovosti – EFQM redno vabljen na ocenjevanje različnih organizacij, tako je do sedaj že ocenjeval organizacije v Italiji, Španiji, Madžarski, Belorusiji in v letu 2010 kar trikrat velike poslovne sisteme v Iranu. S strani Vlade Republike Slovenije – Odbora za priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnosti je prejel kar dve priznanji (2005 in 2010) za dolgoletno zgledno sodelovanje, trud in osebni prispevek v postopkih ocenjevanja prijaviteljev za državno nagrado za kakovost. Njegovo ožje strokovno področje je razvoj poslovnih strategij in v prenosu znanj v poslovna okolja je sodeloval z mnogimi slovenskimi podjetji prav tako pa je redno vključen kot vabljen predavatelj v predstavitve poslovnih izkušenj študentom na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Od leta 2009 je tudi aktiven član metodološke komisije za izbor Gazele prav tako pa je postal leta 2009 tudi član upravnega odbora Slovenskega združenja za kakovost in odličnost.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Niko Slavnič

Everet d.o.o.

Niko Slavnič je direktor marketinga celotne skupine v podjetju Everet in predavatelj na IEDC – Poslovni šoli Bled. Podjetniško kreativnost promovira na več načinov. Na IEDC in na več tujih šolah, kjer se izobražuje (Oxford, Harvard, UA) in predava (ESSCA, RSEBAA), širi akademski del kreativnosti. V vlogi podjetnika je več kot 10 let vlagal v lastne kreativne ideje v več podjetjih in organizacijah in se dokazal na področju marketinga in managementa. Kot svetovalec in investitor spodbuja kreativne time, ki prodirajo na globalni trg.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Rok Stritar

Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Rok Stritar je magister ekonomije, asistent na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in ustanovitelj podjetja Kibuba d.o.o. Ljubezen do podjetništva je Roka Stritarja privedla v dva zelo raznolika svetova. V prvem je asistent na Katedri za podjetništvo na  Ekonomski fakulteti v Ljubljani,  kjer poskuša približati podjetništvo novim generacijam študentom. V drugem pa je ustanovitelj in največji lastnik podjetja Kibuba d.o.o., ki se ukvarja z maloprodajo gorniške opreme. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2005 in je nastalo brez predznanja o trgovini, povezav ali močne podpore kapitala. Kljub temu je bila v letu 2009 tretje največje podjetje v panogi, s petimi maloprodajnimi trgovinami in dvema spletnima trgovinama na precej zasičenem trgu.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Tamara Štader

Mayer McCann d.o.o.

TAMARA ŠTADER je strokovnjakinja na področju marketinga in korporativnih komunikacij.  Je direktorica odnosov z javnostmi v komunikacijskem svetovalnem podjetju Mayer McCann d.o.o. kjer vodi in razvija poslovni del Odnosov z javnostmi in hkrati deluje kot  svetovalka za korporativno in tržno komuniciranje nekaterim globalnim korporacijam in podjetjem. Med leti 2004 in 2009 je skrbela za poslovni razvoj in marketing globalne spletne oglaševalske platforme OpenAd na trgih Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike. OpenAd je bil znanilec trenda, ki je šele kasneje dobil ime crowdsourcing, saj je preko spletne platforme omogočal svojim naročnikom nabor komunikacijskih rešitve krativcev iz celega sveta. Svojo poslovno pot je pričela pred več kot desetimi leti v agenciji Pristop.

Tamara je aktivna članica v skupinah na področju intelektualnih pravic in etičnega korporativnega poslovanja pri Ameriški gospodarski zbornici.

 

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Tone Stanovnik

Špica International

Tone Stanovnik je soustanovitelj in direktor podjetja Špica International, ki z vlaganjem v stalen razvoj novih rešitev ter sledenjem smernicam in novim tehnologijam na področju informacijskih sistemov dosega izjemne razvojne, finančne in izvozne rezultate. Tone Stanovnik je pridobil naziv univerzitetni diplomirani inženir elektrotehnike in se po študiju pridružil Mikrohitu, prvemu mikro računalniškemu podjetju v Sloveniji, kjer je vodil oddelek razvoja izdelkov in rešitev zasnovanih na tehnologiji črtne kode. Je odličen poznavalec sistemov zasnovanih na tehnologijah avtomatske identifikacije (črtna koda, RFID, Biometrija, NFC…) in pri tem v Sloveniji velja za pionirja. Poznamo ga po njegovem sodobnem vodenju in upravljanju podjetja, obenem pa je tudi aktiven promotor in gonilna sila sekcije slovenskih izvoznih IKT-podjetij. Je član strateškega sveta vlade RS za konkurenčnost IKT sektorja in član strateškega sveta za internacionalizacijo pri GZS. Je človek velikih idej z izrazito poslovno žilico, o čemer priča dejstvo, da je soustanovitelj mreže petih Špica podjetij v Adriatic regiji in promotor Slovenskega ICT izvoza skozi sekcijo pri GZS imenovano ZITex, kateri tudi predseduje. Trenutno je odgovoren za strateški preboj Špice v širši CEE prostor. Tone Stanovnik je tako kot direktor Špice International za dosežke na področju razvoja slovenskega IKT-sektorja v Sloveniji in promocije v tujini leta 2009 dobil najpomembnejše priznanje v gospodarstvu: nagrado GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke ali t.i. gospodarskega oskarja.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja

Poslovni rockstarji

Tone Strnad

Medis d.o.o.

mag. Tone Strnad je direktor družbe Medis d.o.o. Družba Medis je bila ustanovljena leta 1989 in je zdaj sestavljena iz več podjetij, ki delajo na različnih teritorijih in zaposlujejo okrog 180 delavcev, predvsem z visoko izobrazbo. Njihova glavna dejavnost je trženje oziroma točneje promocija in pa tudi oskrbovanje tržišča z zdravili in medicinskim materialom iz Evropske unije, Švice, ZDA in Japonske. Deluje na tržiščih celotnega Balkana ter Slovenije in Madžarske in je na področju promocije in informiranja o zdravilih največja neodvisna družba na tem teritoriju. Organizirana je v tri prodajne sektorje (oskrba bolnišnic, zdravila, diagnostika) in 6 podpornih služb (registracija, promocija, finance in računovodstvo, logistika, mednarodna trgovina, informatika).  Kupci so bolnišnice, lekarne in drugi veletrgovci. Družba je bila nekaj let med  najhitreje rastočimi podjetji v Sloveniji.

Največji dosežek
Največja napaka
Vloga v ekosistemu
Ekspertna znanja