Investirana podjetja 2015

V letu 2015 sta bili izvedeni dve investiciji v naslednji podjetji:

Fieldoo je internetno profesionalno športno omrežje, ki povezuje široko mrežo športnih profesionalcev in pomaga pri iskanju priložnosti, izmenjavi znanj in idej s poznanimi kontakti, ter omogoča povezavo med soigralci in nogometnimi prijatelji.

Gre za visoko-tehnološki produkt, ki s skupkom algoritmov rangira in povezuje dvostranski trg uporabnikov. Fieldoo združuje, na eni strani igralce nogometaše ter na drugi strani agente, skavte in klube. Agenti za razvoj svojega posla potrebujejo igralce, ter so vseskozi na preži za nebrušenimi nogometnimi diamanti, medtem ko igralec za prestop in napredek v karieri potrebuje agenta. Gre za vzajemno potrebo in povpraševanje.

Fieldoo vstopa v največjo in najbogatejšo športno panogo na svetu, saj delež nogometa v okviru celotne športne industrije znaša 45%. Nogometna industrija je vseskozi tudi v vzponu in raste, trenutno predvsem na nogometno nerazvitih trgih kot so ZDA, Indija in Kitajska, torej največji trgi na svetu. Trenutno industrija nogometnih prestopov deluje povsem "offline", vendar pa se kaže potreba po urejenem, transparentnem trgu, kot posledica recesije v zadnjih letih, ki je močno spremenila finančno strukturo večine srednjih in manjših klubov.

Dodana vrednost za igralce je kreiranje športnega CV-ja, spremljanje kariere in dosežkov skozi leta, lastna promocija zainteresirane javnosti o njihovih nastopih in tekmah ter spremljanje svojih nogometnih prijateljev kot tudi konkurentov. Agenti in skavti po drugi strani pa uporabljajo Fieldoo za iskanje novih igralcev in večanje portfelja svojih igralcev, dostop do klubov, za ustvarjanje dodatnega vira zaslužka, gradnjo profesionalne online podobe oz. t.i. online business card ter za mreženje z drugimi agenti in skavti ter za razširitev svojega poslovanja na globalne trge brez fizične prisotnosti.

Admiral on Demand je produkt v oblaku podjetja Optilab Analytics, ki omogoča detekcijo in učinkovito obvladovanje kompleksnih zavarovalniških goljufij.

Zavarovalnice zaradi goljufij izgubijo med 10% in 18% njihovih odhodkov za škode, ki evropski sektor premoženjskih zavarovanj stanejo približno 29 milijard € letno. Samo sektor avtomobilskega zavarovanja v Evropi bi lahko realno odpravil 7 milijard evrov goljufij.

Admiral podpira vse aktivnosti procesa obvladovanja goljufij, od detekcije goljufij do prihranka denarja. Dodana vrednost je samodejno zaznavanje organizirane goljufije, ki spada v kategorijo najdražjih goljufij. Hkrati pomaga zavarovalnici preprečevati goljufije in omogoča vzpostavitev procesa učenja ter prilagajanja vedno spominjajočim se taktikam goljufov.

Produkt olajša proces upravljanja goljufije zaradi avtomatizacije in s podporo preiskovalni ekipi, od odkrivanja anomalij do prihrankov in nadzora delovanja. Ta z navzkrižnim preverjanjem svojih terjatev z informacijami iz spletnih in preteklih zahtevkov, bogato bazo znanja, nastavitvijo lastnih filtrov in pregledom posamičnih primerov, omogoča, da zavarovalnice nikoli ne spregledajo goljufije.

Rešitev je v oblaku in se lahko namesti v procese zavarovalnice v nekaj tednih, namestitev drugih rešitev na trgu pa traja med 6 in 12 mesecev.

 

V jesenskem delu leta 2016 so bile izvedene tri investicije v naslednja podjetja:

Podjetje Ledcom je razvilo sistem magnetnih dodatkov XVIDA, ki katerokoli tablico ali mobilni telefon naredi bolj uporabno. XVIDA nosilci in držala, ki so že navdušila uporabnike na Kickstarter platformi, povečajo funkcionalnost naprav v mnogih situacijah - med vožnjo, kolesarjenjem, pri delu doma in v pisarni. Inovativen magnetni mehanizem namreč omogoča varno in enostavno montažo ter zanesljivo in hitro brezžično polnjenje naprav.

Kupci iščejo predvsem pametne dodatke, ki izboljšujejo osnovne funkcije mobilnih naprav in omogočajo njihovo uporabo pri različnih aktivnostih: igra, glasba, fotografija, šport, navigacija, itd. Te aktivnosti tudi porabijo tudi največ baterije.

Razvili so XVIDA System - kolekcijo dodatkov, ki jih je mogoče uporabljati s katerokoli mobilno napravo in so združljivi z velikim naborom magnetnih držal za dom, avto, kolo itd. Glavna inovacija je magnetni vmesnik, ki omogoča popolnoma enostaven način montaže na različne površine in tako bistveno poveča uporabnost mobilnih naprav.

CEO: Uroš Čadež
E: u@xvida.com
W: www.xvida.com
 

Akvaponika je sinergija vzgoje rib in rastlin, kjer rastline pridobivajo hranila iz ribjih izločkov, pri tem pa s pomočjo mikrobov čistijo vodo, v kateri bivajo ribe. Pojetje Ponika je med prvimi petimi akvaponskimi podjetji v Evropi in razvija Ponnodsisteme oziroma samo-očiščevalne ribogojnice, ki omogočajo pridelovalcem in urbanim vrtičkarjem, da gojijo zelenjavo kjerkoli, z 90 % manj vode in z naravnimi hranili.

Potrošniki se vse več odzivajo z iskanjem načinov samo-oskrbništva, to je načinov domačega vrtnarjenja, vendar pa imajo probleme s pomanjkanjem znanja za pridelavo in s pomanjkanjem zemlje z željo po vrtnarjenju na terasi, balkonu ali strehi.

Ponnod, veliki industrijski in domači hišni akvaponični sistemi imajo v primerjavi s konvencionalnimi načini pridelave številne prednosti, kot npr. do 90 % manjša poraba vode in do dvakrat večji donos ter hitrejša rast rastlin. Poleg tega je akvaponika optimalna tehnologija za pridelavo hrane v urbanih okoljih in okoljih s slabšo prstjo, saj je neodvisna od zemeljskega substrata. Hrana za ribe se s tem porabi dvakrat, saj je iz 1 kg ribje hrane mogoče pridelati do 1,6 kg svežih rib za uživanje in 9 kg zelenjave.

CEO: dr. Maja Turnšek Hančič
E: maja@ponnod.com 
W: www.ponnod.com
 

Personalizirana 100% naravna kozmetika AlpStories podjetja Vastok, ki si jo vsak oblikuje po svojem okusu in pod svojo osebno znamko. Razvit in delujoč poslovni model želi dostaviti najboljšo izkušnjo uporabnikom kozmetike v B2C segmentu in podjetjem v B2B segmentu.

Z inovativnim pristopom kreiranja personaliziranega izdelka se kupcu prilagodijo glede na njegove lastne potrebe oz. mu omogočijo izdelavo izdelka katerega lahko so-kreira sam. Postopek se prične v spletni trgovini AlpStories.com, v kateri kupcem glede na njegov profil priporočijo naravne sestavine. Takoj po opravljenem nakupu ob pomoči robota Baltazarja (mini kozmetična proizvodnja) ustvarijo svojo linijo unikatnih kozmetičnih izdelkov. Za te izberejo unikatno etiketo, s tem pa ustvarijo svojo osebno znamko kozmetike.

CEO: Danijel Hubman
E: Danijel.hubman@alpstories.si
W: www.alpstories.si

 

Oglejte is brošuro oz. katalog izvedenih investicij v letih 2014 in 2015.