29. 05. 2013 Nazaj na arhiv

Ena na ena mentorstvo - povezovanje idej z izkušnjami

Organizatorji projekta Go:Global Slovenia so včeraj organizirali prvi letošnji  t.i. ena na ena (1 : 1)  mentorski dogodek. Namen dogodka je povezovanje mladih podjetij s priznanimi strokovnjaki, ki pomagajo podjetniku rešiti specifične izzive pri poslovanju in preboju na tuje trge. Vabilu se je odzvalo več kot 25 mentorjev in 13 izbranih podjetij, ki na svoji poti srečujejo z različnimi izzivi in potrebujejo nasvete izkušenih podjetnikov.

Na začetku so imeli start-upi, ki so se prijavili v program, na voljo eno minuto za kratko predstavitev svojih podjetij ter izzivov s katerimi se trenutno ukvarjajo. Predstavili so se:  Kinestica d.o.o., CodeMonkee d.o.o., MKP TEKS d.o.o., NubeGo d.o.o., Solutio Dens d.o.o., AITSA d.o.o., COMPUTEL d.o.o.,  Safe Cover d.o.o., U2G d.o.o., TM Vista d.o.o., Jaka Peterca, ekipa Industrial Product Design in S2P d.o.o.

Po predstavitvah podjetnikov se je pričelo 1:1 mentoriranje. Izvedene so bile 3 serije 30 minutnega svetovanja. Vsak podjetnik se je srečal s šestimi mentorji, ki so mu bili dodeljeni glede na navedene izzive in cilje. S pripravo matrike je bilo poskrbljeno, da so v vsaki seriji spoznali čim več različnih mentorjev. Ob koncu dogodka so nekateri izmed udeležencev strnili svoje misli:

Miha Merlak, Safe Cover d.o.o: »Zelo sem hvaležen mentorjem, predvsem za kritična vprašanja, ker se je bolje tukaj potit, kot recimo pred investitorji. Mentorji so nam odprli oči, veliko moramo še predelat, čeprav smo mislili, da vse vemo. In hvala seveda organizatorjem, da so nam omogočili srečanja s takšnimi mentorji, s katerimi bi drugače težko prišli v stik.«

Nejc Šarabon, S2P d.o.o.: »Zelo zanimivo in zelo različni pogovori, dva izmed njih sta me streznila. Hkrati pa smo dobili veliko spodbud za usmeritve, ki smo si jih zadali«.

Samo Lubej, mentor: »Zanimivo je poslušat in gledat različne koncepte in odpirat teme, ki jih podjetja ne vidijo. Ogromno lahko pomagamo in jim prihranimo napake, ki smo jih na žalost sami drago plačali. Na teh izkušnjah so naši znoj in kri in to naj podjetja vzamejo to kot zelo dragoceno«.

Letošnjo izvedbo izobraževanih vsebin sofinancira projekt MED-KED (Mediterranean Knowledge-based Entrepreneurship Development) v okviru pilotne akcije "Internationalization path". Projekt MED- KED, katerega namen je spodbuditi teritorialno sodelovanje in izboljšanje konkurenčnosti, gospodarske rasti in razpoložljivih delovnih mest za nove generacije, sofinancira transnacionalni evropski program Mediteran.